Kombajn Do Zbierania Kur Po Wioskach :)

Nie samym Cure...
Awatar użytkownika
p_rzemas
The Top
Posty: 903
Rejestracja: środa, 2 października 2002, 12:45
Numer gadu-gadu: 1815060
Lokalizacja: Jastrzebie Zdroj
Kontakt:

Kombajn Do Zbierania Kur Po Wioskach :)

Post autor: p_rzemas » sobota, 5 lutego 2005, 01:29

A co Wy sadzicie o tym zespole?

Osobiscie nie slyszalem calego wystepu w 3ce, niestety - proba muzyczna nie grzech ;) - a wiem ze napewno cos przegapilem :(

Slyszalem ich 3 kawalki ale nie znam tytułow a ze stronki cos nie moglem mp3 sciagnac pilotazowych :)

Ktos mi moze opisac w paru slowach swoje wrazenia na temat tego co uslyszal w calosci w studio im Agnieszki Osieckiej ? :)

i wogole o zespole (wiem ze byli dosc mocno i fajnie promowani u pana Kaczkowskiego i innych prezenterow)


Pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
bflower
Matka Moderatorka
Posty: 995
Rejestracja: środa, 22 maja 2002, 12:02
Numer gadu-gadu: 0
Lokalizacja: A-m

Re: Kombajn Do Zbierania Kur Po Wioskach :)

Post autor: bflower » sobota, 5 lutego 2005, 11:53

p_rzemas pisze:Ktos mi moze opisac w paru slowach swoje wrazenia na temat tego co uslyszal w calosci w studio im Agnieszki Osieckiej ? :)
Ja widziałam na żywo i baaardzo fajnie, naprawde. Widziałam ich na żywo w Węgorzewie i też wypadli dobrze, ale niedzielny koncert wg mnie był naprawdę świetny. "Kreacja sceniczna" Zagana robi wrażenie jak zawsze, ale nie wszystkim pasuje, m.in. mi nie bardzo :) Tak samo zresztą jak teksty - ciągle mam wrażenie, że chyba nie do końca są autentyczne, ale jestem raczej w mniejszości,reszta znajomych się zachwyca tym zespołem :) Krążą nawet opinie, że to pierwsi godni następcy Myslovitz na polskiej scenie, pierwszy zespół z prawdziwym potencjałem od lat. Nieznającym polecam np Połączenia, chyba ich największy hicior, i jeszcze Warszawę. A na koncert zdecydowanie warto iść (o ile jakieś będą, bo chłopakom chyba niebardzo zależy, by cokolwiek załatwić niestety).
pozdrawiam
and take it easy chicken

Awatar użytkownika
p_rzemas
The Top
Posty: 903
Rejestracja: środa, 2 października 2002, 12:45
Numer gadu-gadu: 1815060
Lokalizacja: Jastrzebie Zdroj
Kontakt:

Post autor: p_rzemas » sobota, 5 lutego 2005, 14:16

hym :) pozostaje tylko iec nadzieje ze atmosfera zostae przeniesiona tez na inne konceety :) pamietam z jakiejs audycji ze oni mieli problem z ustaleniem daty premiery plytki... to moze tez sa jakies utrudnienia z trasa koncertowa :/
Obrazek

Awatar użytkownika
alexcure
Paris
Posty: 3744
Rejestracja: środa, 22 maja 2002, 21:16
Lokalizacja: Flo
Kontakt:

Post autor: alexcure » sobota, 5 lutego 2005, 14:59

no a ja chciałabym ich na żywo obejrzec

Awatar użytkownika
martab
Boys Don't Cry
Posty: 194
Rejestracja: sobota, 12 czerwca 2004, 13:27
Numer gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: martab » sobota, 5 lutego 2005, 20:06

Połączenia uwielbiam :) Dziś przypadkiem oglądałam 30 ton i Kombajn był na 10 miejscu :) z piosenką "Prezent" . A o koncercie w trójce nei wiedziałam- włączyłam radio w momencie gdy zaczynały sie Połaczenia czyli na samym koońcu :/
I w sumei mam teraz dylemat, bo pokusiłabym sie o kupno jakiejś płytki tzn. Albo Myslovitz albo Kombajn i nie wiem co :roll: .

Awatar użytkownika
bflower
Matka Moderatorka
Posty: 995
Rejestracja: środa, 22 maja 2002, 12:02
Numer gadu-gadu: 0
Lokalizacja: A-m

Post autor: bflower » niedziela, 6 lutego 2005, 00:45

martab pisze:Połączenia uwielbiam :) Dziś przypadkiem oglądałam 30 ton i Kombajn był na 10 miejscu :) z piosenką "Prezent" . A o koncercie w trójce nei wiedziałam- włączyłam radio w momencie gdy zaczynały sie Połaczenia czyli na samym koońcu :/
Ależ skąd, to była dopiero połowa koncertu :-) A na końcu zagrali Waniliowe niebo w wersji 10minutowej :-)
O 30 tonach mówił nawet Kaczkowski zapowiadając koncert. Oczywiście się nie pokazał, ale dobrze-poinformowane-osoby i tak wiedzą, że facet ma koszulkę z Jay-Z :P
pozdrawiam
and take it easy chicken

Awatar użytkownika
p_rzemas
The Top
Posty: 903
Rejestracja: środa, 2 października 2002, 12:45
Numer gadu-gadu: 1815060
Lokalizacja: Jastrzebie Zdroj
Kontakt:

Post autor: p_rzemas » niedziela, 6 lutego 2005, 06:15

hyhy :) a ja mialem taka okazje kupic plytke

- nie ma jak supermarkety :D wszystko jest a to czego szukasz akurat nie ma :D :/

i kupilem plytke Comy, krora byla o 2 zl tansa od formacji Ptaky :D
hehe ale dokonalem dobrego zakupu - rodzice stwierdzili ze to jest piekne :D

Pzdr rowniez ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
ont
Seventeen Seconds
Posty: 288
Rejestracja: piątek, 2 lipca 2004, 11:14
Numer gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ont » niedziela, 6 lutego 2005, 10:54

Znów wydaje mi sie że jestem batmanem, mam ogonek.. :lol:
"Warszawa" mi się podoba osobiście, koncertu do końca nie wysłuchałem bo mnie jakoś nie zajął. A co do samego zespołu to mam jakieś nieprzeparte skojarzenie z Negatywem, niestety. Ale postaram sie poznać całą płyte..

Awatar użytkownika
Danelectro
Pornography
Posty: 562
Rejestracja: czwartek, 26 sierpnia 2004, 03:55

Post autor: Danelectro » niedziela, 6 lutego 2005, 11:02

ont pisze:A co do samego zespołu to mam jakieś nieprzeparte skojarzenie z Negatywem, niestety...
Nie bójmy się tego mówić głośno. Ale jak pamiętam, gitarzysta pochodzi z dobrej szkoły McGeoch/Edge. Ale niestety, chyba bardziej Edge
: )))))
Zły gotyk boli przez całe życie

Awatar użytkownika
REDCURRANT
Boys Don't Cry
Posty: 181
Rejestracja: wtorek, 15 kwietnia 2003, 15:30
Numer gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Solaris

Post autor: REDCURRANT » niedziela, 6 lutego 2005, 11:37

Widziałam ten zespół dwa lata temu na festwalu w Węgorzewie.Występowali wtedy na małej scenie,ponieważ :wink: Ja nie znam powodów.Nawet nie dostali sie do konkursu.Zaczynali swoją drogę...
Nazwa jest dość wpdająca w ucho,więc zapamiętałam.Podobał mi sie również koncert...
green eyed, rub my nose in icing sugar...

Awatar użytkownika
bflower
Matka Moderatorka
Posty: 995
Rejestracja: środa, 22 maja 2002, 12:02
Numer gadu-gadu: 0
Lokalizacja: A-m

Post autor: bflower » niedziela, 6 lutego 2005, 13:04

REDCURRANT pisze:Widziałam ten zespół dwa lata temu na festwalu w Węgorzewie.Występowali wtedy na małej scenie,ponieważ :wink: Ja nie znam powodów.Nawet nie dostali sie do konkursu.Zaczynali swoją drogę...
Nazwa jest dość wpdająca w ucho,więc zapamiętałam.Podobał mi sie również koncert...
Z tego co wiem, to występowali wtedy na małej scenie w koncercie ostatniej szansy i przez ten koncert właśnie dostali się do głównego konkursu, wystąpili drugi raz na dużej i wygrali cały konkurs.
Wg mnie z Negatywem wspólna jest tu tylko fryzura wokalisty, cała reszta jest dużo ciekawsza, a już na pewno głos Zagana o niebo przewyższa jęki Miętala :)
pzdr
and take it easy chicken

Awatar użytkownika
p_rzemas
The Top
Posty: 903
Rejestracja: środa, 2 października 2002, 12:45
Numer gadu-gadu: 1815060
Lokalizacja: Jastrzebie Zdroj
Kontakt:

Post autor: p_rzemas » niedziela, 6 lutego 2005, 17:56

no ale widac ze chlopaki sie nie poddali :) i im sie udalo :) mam ochote zrobic cos ludzim z mojego bylego zespolu :)
Obrazek

DominikaW
Three Imaginary Boys
Posty: 59
Rejestracja: piątek, 2 lipca 2004, 15:16
Numer gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Pszów

Post autor: DominikaW » poniedziałek, 7 lutego 2005, 23:39

:D Wiedziałam, że będzei wątek dotyczący Kombajnu :!:rewelacyjni. Dostałam płytkę na urodzinki, czekałam na nią tak długo....jest świetna :!:
Niestety nie słuchałam koncertu w Trojce, bo byłam na koncercie Comy w Megaclubie (organizacja do d..., wokal wyśmienity, koncert taki sobie).
Ale Kombajn... mam nadzieję, że zobaczę ich na żywo...Łyżki...gitarka przeszywająca...Warszawa...
Czasami wolę być zupełnie sam
Niezdarnie tańczyć na granicy zła...

Awatar użytkownika
p_rzemas
The Top
Posty: 903
Rejestracja: środa, 2 października 2002, 12:45
Numer gadu-gadu: 1815060
Lokalizacja: Jastrzebie Zdroj
Kontakt:

Post autor: p_rzemas » poniedziałek, 7 lutego 2005, 23:52

COMA byla w Katowicach?? JEB .... ;( sle sie zalamalem :| ... Cholera w sumie ja bylem troche zmeczony na pokamerowaniu studniowki kumpeli ale i tka bym sie wybral :)
Ostatnio zmieniony wtorek, 8 lutego 2005, 11:24 przez p_rzemas, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
morytz
Pornography
Posty: 578
Rejestracja: piątek, 24 maja 2002, 23:39
Numer gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: morytz » wtorek, 8 lutego 2005, 10:02

..a wiec jednak sie przebili...kibicowałem im jakis czas , wiec tym bardziej sie cieszę.. :D :bravo!:
...kiss me kiss me kiss me...

ODPOWIEDZ