Znaleziono 225 wyników

autor: rachela
wtorek, 17 sierpnia 2004, 23:00
Forum: Ogólne
Temat: Pornography czy Disintegration?- ankieta znów działa!
Odpowiedzi: 232
Odsłony: 31485

DISINTEGRATION
autor: rachela
poniedziałek, 16 sierpnia 2004, 19:07
Forum: Koncerty - Imprezy
Temat: Curiosa
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 4208

Wlasnie wrocilam z 4 dniowego pobytu w Chicago. Koncert odbyl sie w Czwartek i byl niesamowity. Robert napisal w "tour booku" ze ma nadzieje iz to bedzie najlepszy dzien naszego zycia i dla mnie to napewno byl jeden z najlepszych dni.Stalam nawet dosc blisko sceny wiec widok byl naprawde piekny, zac...
autor: rachela
poniedziałek, 16 sierpnia 2004, 18:33
Forum: Inni Artyści
Temat: PJ HARVEY
Odpowiedzi: 74
Odsłony: 15771

1. TORI AMOS
2. Kate Bush
3. Sinead O'COnnor
4. PJ HArvey
tak by wygladal moj "TOP 4" wokalistek.
P.j uwielbiam szczegolnie za "Stoies from the city.."
Ma bardzo charakterystyczny glos.
autor: rachela
środa, 28 lipca 2004, 06:48
Forum: Ogólne
Temat: najlepszy utwór otwierający i najlepszy zamykający album
Odpowiedzi: 123
Odsłony: 15632

ciekawe :?: :roll: coś musi być w tym kawałku :roll: dzwoneczki? ;) Nie tylko dzwoneczki... I ta gitara, i ten uroczysty nastrój, no i ten śpiew z 'przyczajki'... Ja szczególnie pokochałem ten utwór po tym, jak chłopcy otworzyli nim mój pierwszy koncert Cure - w Katowicach w 1996 roku... To była cz...
autor: rachela
środa, 28 lipca 2004, 06:40
Forum: Inni Artyści
Temat: Ostatnio słuchane :)
Odpowiedzi: 5018
Odsłony: 561879

dzis akurat sluchalam najnowszej piosenki Kasi Kowalskiej "To co dobre" bo kolega mi ja wyslal na maila wiec z ciekawosci sciagnelam. Piosenka prosta i w tym chyba tkwi jej urok. Podobno Kowalska powroci do korzeni na nowym albumie, zobaczymy.. POzatym dzis zakupilam plytki ktorych bede sluchac za m...
autor: rachela
środa, 28 lipca 2004, 06:34
Forum: Ogólne
Temat: Truth Goodness and Beauty
Odpowiedzi: 83
Odsłony: 11386

Kochani, gdzie to mozna znalesc bo ja nigdy o czyms takim nie slyszalam.
autor: rachela
piątek, 23 lipca 2004, 02:10
Forum: HydePark
Temat: pomozcie
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1246

aha! dziekuje wam wszystkim za pomoc :)
autor: rachela
piątek, 23 lipca 2004, 02:09
Forum: HydePark
Temat: pomozcie
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1246

trzeba sie zapisac na http://www.thecure.pl w sekcij street team i w ten sposob pomagac w promocij albumu. Nie wiem czy uda mi sie zgarnac plakacik bo napewno sporo osob sie stara ale sprobowac mozna.
autor: rachela
wtorek, 20 lipca 2004, 23:57
Forum: HydePark
Temat: pomozcie
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1246

pomozcie

Staram sie wygrac jakis plakat czy cos na oficjalnej stronie TC, jesli mozecie to kliknijcie na ten link:

http://www.ufanz.com/teams/tracking.asp?ti=689&mi=70889

Z gory dziekuje!!
autor: rachela
piątek, 16 lipca 2004, 02:24
Forum: Ogólne
Temat: KOLEJNA NOWA INTERPRETACJA KILLING AN ARAB
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 2918

Jeszcze jestes :)Ciekawe masz hobby :P poczytalam sobie troche o zespole,bardzo zroznicowany sklad : z jednej strony sluchacz TC, z drugiej the Offspring ( moj chlopak jest ich fanem wiec wiem jak to jest gdy czlowiek usiluje sie dogadac na tematy muzyczne z fanem muzyki punk) O samej muzyce jeszcze...
autor: rachela
piątek, 16 lipca 2004, 01:51
Forum: Ogólne
Temat: WCZORAJ W TRÓJCE KACZKA PUSCIŁ PRAWIE 75% NOWEJ PŁYTY
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 3889

frankenstein pisze:Recenzent "Zycia Warszawy" porównał "The Promise" do "The End" Doorsów :shock: Ale... chyba rzeczywiście jest jakieś podobieństwo...
Hmm...cos w tym jest, a posluchajcie sobie utworu "Kocham niewinnosc" Gawlinskiego- tez mozna powiedziec ze przypomina "The End" a jest to przeciez utwor po polsku.
autor: rachela
piątek, 16 lipca 2004, 01:38
Forum: HydePark
Temat: uspokajacze,wyciszacze,odprężacze...
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 5000

Ja nie na temat ale lubie ten cytat Morrisona:

"Są rzeczy znane i są rzeczy nieznane
a pomiędzy nimi znajdują sie drzwi"


A na odprezenie polecam...Tori Amos..np. plyte "Under the Pink".
autor: rachela
piątek, 16 lipca 2004, 01:28
Forum: HydePark
Temat: pomocy!!szukam doktora!
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1649

ja tez juz mam doktora na DVD i bardzo sobie chwale. warto bylo buszowac po internecie w poszukiwaniu tego filmu. naprawde warto.
autor: rachela
piątek, 16 lipca 2004, 01:24
Forum: Inni Artyści
Temat: Ulubiona plyta The Beatles?
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 9301

Abbey Road choc Beatelsow raczej nie lubie, jak dla mnie zbyt wesole klimaty. Wole Doorsow.
autor: rachela
piątek, 16 lipca 2004, 01:14
Forum: Ogólne
Temat: Cure płacą...
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 3714

Simon jest nadal bardzo atrakcyjny jak na faceta w tym wieku. Ale kazdy ma inny gust.