Znaleziono 766 wyników

autor: marcin
niedziela, 31 lipca 2016, 08:13
Forum: Koncerty - Imprezy
Temat: European Tour 2016
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1172

Re: European Tour 2016

Obrazek
autor: marcin
poniedziałek, 14 lipca 2014, 20:01
Forum: HydePark
Temat: CURE Liga 6
Odpowiedzi: 71
Odsłony: 6988

Re: CURE Liga 6

Witajcie. Po mundialowych emocjach wracamy do innej dyscypliny sportu mianowicie naszej Ekstraklasy. Juz w ten piatek rusza kolejny sezon. Czy ktos z Was spróbuje przerwac wreszcie dominacje Tomka (4 tytuly w ostatnich 5 rozgrywkach)? Zapraszam do naszej Ligi Mistrzów na http://www.wygrajlige.pl . U...
autor: marcin
czwartek, 19 grudnia 2013, 23:37
Forum: HydePark
Temat: CURE Liga 6
Odpowiedzi: 71
Odsłony: 6988

Re: CURE Liga 6

Wszystko rozstrzygnelo sie w ostatniej kolejce, a wlasciwie podczas ostatniego poniedzialkowego meczu. Kapapox nie zdolal obronic tytulu, tym samym Tomek zostal najlepszy juz po raz trzeci. Nagroda, Mietowy Puchar 0,5l zostanie wreczona zwyciezcy przed Legia-Lech w marcu. Dziekuje wszystkim za wspól...
autor: marcin
piątek, 12 lipca 2013, 16:45
Forum: HydePark
Temat: CURE Liga 6
Odpowiedzi: 71
Odsłony: 6988

Re: CURE Liga 6

Czas na zapowiadany rewanz w "Wygraj Lige". Wszystkich chetnych zapraszamy do naszej "LigiMistrzów" (kiedys to byla CURE Liga) na edycje jesien 2013. Tutaj ponownie zakladamy druzyne: http://wygrajlige.sport.pl/ Potem w menu Moje Ligi->Zamknieta-> kod: 6ae7be32 Przypominam, ze liga startuje juz za t...
autor: marcin
środa, 5 czerwca 2013, 18:32
Forum: HydePark
Temat: CURE Liga 6
Odpowiedzi: 71
Odsłony: 6988

Re: CURE Liga 6

Koniec! Gratulacje dla kakapox z forum.thecure.pl. Bezkonkurencyjny w tej edycji. Rewanz moze na jesieni?

Obrazek
autor: marcin
poniedziałek, 4 marca 2013, 13:57
Forum: HydePark
Temat: CURE Liga 6
Odpowiedzi: 71
Odsłony: 6988

Re: CURE Liga 6

zamykamy juz dostep. bawimy sie w 27 osób. dzieki.
autor: marcin
środa, 20 lutego 2013, 12:43
Forum: HydePark
Temat: CURE Liga 6
Odpowiedzi: 71
Odsłony: 6988

Re: CURE Liga 6

* nie bede zakladal osobnego tematu: Po dluuuugiej przerwie znowu gramy ze znajomymi w Wygraj Lige w naszej wlasnej "LidzeMistrzów" - choc tym razem nie nazwalismy tego CURE Liga zapraszamy wszystkich którzy kiedys sie z nami w to bawili. I innych, nowych, i tych którzy zechca sie na chwile oderwac ...
autor: marcin
piątek, 20 stycznia 2012, 11:52
Forum: Koncerty - Imprezy
Temat: 2012 SUMMER FESTIVALS
Odpowiedzi: 110
Odsłony: 11687

Re: 2012 SUMMER FESTIVALS

nie tylko primavera, ale tez bbk bilbao. czytac thecure.pl :P
autor: marcin
niedziela, 15 stycznia 2012, 20:52
Forum: HydePark
Temat: 10-lecie Forum
Odpowiedzi: 104
Odsłony: 9530

Re: 10-lecie Forum

Niech kazdy da po kilka projektów. niech bedzie duzy wybór i glosowanie. Moje 8 groszy........ http://www.thecure.pl/k1.jpg http://www.thecure.pl/k2.jpg http://www.thecure.pl/k3.jpg http://www.thecure.pl/k4.jpg http://www.thecure.pl/k5.jpg http://www.thecure.pl/k6.jpg http://www.thecure.pl/k7.jpg ht...
autor: marcin
sobota, 14 stycznia 2012, 16:08
Forum: HydePark
Temat: Strona www.thecure.pl
Odpowiedzi: 36
Odsłony: 3949

Re: Strona www.thecure.pl

Obrazek
autor: marcin
wtorek, 3 stycznia 2012, 16:16
Forum: HydePark
Temat: Happy Birthday To Alexcure
Odpowiedzi: 95
Odsłony: 8837

Re: Happy Birthday To Alexcure

Pomaranczowe, urodzinowe zyczenia wszystkiego co najlepsze Olu!
autor: marcin
niedziela, 24 października 2010, 19:38
Forum: Ogólne
Temat: crawley:?
Odpowiedzi: 158
Odsłony: 15501

Re: crawley:?

a tak wyglada the rocket/the railway pod koniec pazdziernika 2010.
jak sie ogarne to najwyzej reszte cureowych zdjec z crawley wrzuce na pejsbuka.

Obrazek
autor: marcin
wtorek, 13 kwietnia 2010, 09:43
Forum: Ogólne
Temat: Czternasty kwietnia
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 866

Czternasty kwietnia

Równo 10 lat temu The Cure po raz drugi odwiedzili Polskę. Przedstawiamy m.in. blisko 50 minutowy materiał zarejestrowany 13 i 14 kwietnia 2000 roku podczas pobytu zespołu w Łodzi... http://www.youtube.com/watch?v=_1lmG7c_DY8
autor: marcin
wtorek, 13 kwietnia 2010, 08:30
Forum: Koncerty - Imprezy
Temat: Urodziny Smitha w Gdańsku
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 393

Re: Urodziny Smitha w Gdańsku

Zapraszamy do obejrzenia galerii z piątkowego Cure Party w Gdańsku, w formie, jakiej jeszcze nie widzieliście w serwisie thecure.pl
http://thecure.pl/index.php?action=full ... s=1&id=929
autor: marcin
środa, 17 marca 2010, 15:03
Forum: HydePark
Temat: 10-lecie Forum
Odpowiedzi: 104
Odsłony: 9530

Re: 10-lecie Forum

haiaw pisze:
marcin pisze:tak apropo to 19 kwietnia minie 5 lat od startu http://www.thecure.pl
marcin, a jak długo istniał serwis na rockmetal.art.pl?
chyba od 1999